Bläää.

Jag kan inte sova. Men klockan står på 8 imorgon och då börjar mitt "nya" liv! Jag ska äta nyttigare, röra på mig mer, gå upp tidigare och inte ligga i sängen och dega hela dagarna och ett par kilo gör ju inget om jag blir av med! Jag ska även börja tänka lite mer över vilket smink jag köper för sånt här vanligt smink är verkligen inte bra för hyn! Visserligen sminkar jag mig bara när jag ska bort men ändå. Mascara har jag ju varje dag. Jag ska även börja tänka: "Det är jag som ska ha kläderna på mig, inte du! Huvudsaken är att JAG gillar det!"

Har bestämt mig precis för vilka kläder jag ska beställa, visar imorgon!
Nu ska jag försöka sova en stund, puss ♥


Nu är jag helt säker på att den ska finnas i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0