Clothes


Blev lite ändringar men nu är jag skitnöjd med vad som ska beställas!
Gina Tricot
Leggings - 99 kr
Kjol - 129 kr
Skjorta - 199 kr
Linne - 99 kr
Jeans - 199 kr
H&M
Linnen (2-pack, är lite ekonomisk av mig!) - 99 kr
Cardigan - 99 kr
Örhängen - 29,50 kr

När jag var klar på Gina Tricot insåg jag att det blev lite dyrt och då kom jag på att den randiga tröjan kanske inte var så himla snygg. Och många tycker säkert att det är onödigt att jag köper ett svart linne för 99 spänn när jag samtidigt beställer 1 svart och 1 vitt för 99 kr tsm, men jag har 2 transparenta linnen med brottarrygg och ibland vill jag ha ett linne under istället för topparna från Gina och då tycker jag det är rätt fult med ett "vanligt" linne under ett som har brottarrygg, så därför beställer jag det! Och för att det var lång och jag älskar långa linnen :D
Och ringarna ångrade jag mif eftersom dom inte skulle levereras förräns i september och jag orkar inte gå och vänta så jag kollade en gång till och hittade dom här örhängena. Eftersom jag bara beställde svart o vitt tyckte jag att nånting med färg måste jag ju beställa! Det är ju lite tråkigt att bara gå runt i svart och vitt ;) It's all about the details!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0