Hejhopp!

Nu blire snart natten!
Orkar inte ladda upp bilderna på stövlarna så ni får vackert vänta tills imorgon om nån skulle vara intresserad ;)
Mormor och Peter åkte för kanske en timme sen men dom kommer tillbaka nästa helg när släkten ska fira mig :)
Och vet ni vad? Syrran gav mig precis en superfin men enkel skinnväska som hon inte behöver längre. Jag älskar den! Det är inte en såndär liten smidig utan den är mellanstor. Perfekt om man bara ska ha lite böcker med sig till skolan eller om man ska till t.ex marieberg. Man får lätt plats med min stora plånbok, mobil, lite småkassar om man har köpt smågrejer så man inte behöver bära runt på så många kassar och en systemkamera om man nu har en sådan ;)


Jag hatar att ha en liten plånbok där sedlarna blir vikta!
 
Bilden är verkligen inte rättvis mot väskan men mobilbilder är sällan rättvisa!
Älskar att den är såå fin men så enkel! Passar skitbra till ett par av stövlarna som jag ska visa imorgon ;)


Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen ska jag sova.

Förresten, vet ni nån bra modeblogg?

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0