Hemma igen!

Har varit hos Malin nu och kollat på lilla Eleanor, shit vad stor hon har blivit! Hon är för söööt! Emmett (hunden) var ju självklart oxå där och han är farligt söt! Malin bad mig göra en äppelkaka när jag ändå var där och om jag får skryta lite så blev den jäkligt god ;) Ska ta och städa rummet nu eftersom det kommer folk på lördag och det ser ut som ett bombnedslag... Hehe :p
Förresten, nån som har förslag på hur jag ska klippa mig? :) Kl. 10 imorgon sitter jag i stolen i grythyttan och ska bli klippt! Det ska bli jätteskönt. Antagligen får hon bara tunna ur det lite och klippa topparna. Och möjligtvis, om hon har tid så får hon färga håret oxå :) Tror jag ska färga jätteljusbrunt. Men vi får se om hon har tid.
Skit i håret, det ser ut som ett skatbo ungefär. Tur att jag ska klippa mig imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0