Höstlista

Stilförebild: Bloggarna i frågan vad jag inspireras av i höst!Din stil i en mening: Ehh, vet faktiskt inte ;)
Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? Jag har ingen favoritdesigner, men favoritmärke, eller jag vet inte om man ska kalla det mäke, är faktiskt H&M!
Vad inspireras du av i höst? Ja du, precis allting typ! Men mest av 3 bloggar som jag läser, www.colorelle.se , www.emeliecatrine.se , www.kenzas.se . Dom inspirerar mig verkligen!
Vad tror du på inför hösten? Stora tröjor och cardigans, boots och kilklackar, å en massa mer
Det bästa basplagget i höst? Cardigans i alla möjliga färger!
Färger i höst? Svart, naturvitt, beige, brunt.
Skor eller väska? Skor!
En ideal outfit i höst? En stor bylsig mjuk tröja, leggings, ett par boots och en stor mysig tröja!
Ditt senaste köp? Oj, tror det var när jag var till örebro med ive. Då köpte jag 2 linnen, en klänning, två toppar och en mössa!
Tre saker på höstens önskelista? Stora tröjor och cardigans, ett par snygga kängor/boots, ett par stora mysiga halsdukar i alla möjliga färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0