Möblerat om!

Har möblerat om nu och det blev väldigt bra enligt mig själv!
Passade på och rensade min ena byrålåda som jag har smink, hårnålar, snoddar och lite allt möjligt i och upptäckte att jag verkligen inte har mycket smink som är "användbart" eller vad man ska säga. Har lite ögonskuggor, 2 mascara "en svart och en brun), 2 kajalpennor och lite rouge/puder. Ska gå in på Kicks och H&M (tycker dom har rätt bra och billigt smink) och köpa lite nytt!

Ni får se bilder på hur rummet såg ut förut och hur det ser ut nu när jag har tagit en dusch och käkat mellanmål. Eller imorgon. Vi får se om jag hittar den där förbannade sladden som alltid gömmer sig!

Puss ♥


Bjuder på den. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0