Ny dator

Sitter och kollar på datorer och systemkameror. Just nu har jag en gammal liten laptop som inte kommer överleva många månader till och så har jag ingen kamera förutom mobilen. Grymt jobbigt att ta kort med mobilen för bilderna blir verkligen inge bra. En iPhone ska jag oxå ha, men det kommer nog ta ett tag eftersom jag har en relativt ny mobil som funkar bra.
Jag vill ha en macbook air men aldrig att jag kommer orka spara till en sån. Jag vill inte ha en för stor dator eftersom jagvill kunna ta med den när vi åker bort. Men jag vill inte ha en för liten. En 13-14 tum tror jag är lagom storlek. JAg hittade min drömdator nyss, allt jag ville ha nästan och den finns i lila och rosa :D Men det var en 10,1 tums skärm. Suck!
Om det är nån som vet en bra dator som inte kostar mer än 6000 så hojta till! :D

Systemkameran har jag inte så stora krav på. Jag vill ha en Canon EOS 1000D eller en Canon EOS 1100D. Om det är nån av er som har nån av dom så kan ni väl lämna en liten kommentar vad ni tycker om den? :)

Nu ska jag fortsätta jakten på den perfekta datorn! :D

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0