Ny header!

Visst blev den nya headern snyggare än de jag haft? Tack så mycket Cassandra!<3

Idag kommer min kusin och hans fru och hälsar på så det ska bli kul att få träffa dom.
Sista plåten med bullar var klar runt kvart över 12 inatt så då gick jag och la mig. Läste en stund och sen kunde jag inte somna så jag var väl vaken till runt halv 2 och sen vaknade jag halv nio imorse och kunde inte somna om. Och gissa vad jag gjorde då? Ingen kommer tro mig men jag började städa rummet. Halv nio på morgonen! De trodde jag aldrig skulle hända ;)

Nu ska jag fixa iordning mig för dagen (borsta tänderna, borsta håret osv.)

Dagens outfit:

Linne - Cubus
Shorts - H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0