Nya kläder.

Lovade ju att jag skulle visa kläderna. Men det var inget märkvärdigt och jag orkar verkligen inte just nu. Har inte ätit än, måste duscha, är jättetrött och måste packa gympaväskan tills imorgon. Det är därför jag sitter och kollar på kläder. Jag vet att jag precis fått hem ett paket med kläder men det var bara basplagg. Funderar på om jag ska beställa 2 till utav cardiganen jag fick idag fast i mörkbeige och grå, fick ju hem en svart och den var jätteskön och jättefin och passar superbra till allt! :D
Blev jätteavundsjuk på ett linne som felicia beställde så om jag beställer cardiganen så blir det nog det linnet fast i cerise och naturvit. Felicia, den tråkmånsen, tog ett svart. Tur att det var silvrig text så det inte bara blir svart.
Nu ska jag byta om till pyjamas och göra det jag egentligen ska göra.
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0