Nyduschad

Har precis kommit ur duschen. Dock fick jag springa runt och leta som en galning efter en ren handduk innan.
Nu ska jag sätta på mig kläder (Tack Emelie för att du la ihop outfits!). Funderar starkt på att ta min nya cardigan från H&M. Me love it!

Måste packa väskan. Springa ner i tvättstugan efter en ren handduk eftersom jag antagligen tog den sista som var ren. Blää, gympa är inte mitt favoritämne precis.
Får inte glömma mina elevens val-lappar. Har lite dålig fantasi så jag tog samma på alla. Men funderar på om jag ska byta till teater som 3-val. Har Foto, matte (tycker det är kul ibland.) och svenska på båda. Men som sagt ist för matte på en så tror jag att jag tar teater. Gick på teater förut och jag älskade det. Men sen slutade jag. Vet egentligen inte varför.

Måste fixa iordning mig nu, vilken tur att det är nästan 2 timmar kvar tills jag börjar ;)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg Alice!

2011-08-26 @ 12:56:08
URL: http://caarlstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0