Oops! :s

Hehe Cassandra här!
Jag glömde bort att Alicé bad mig att blogga under tiden som hon är borta! :s Sorry!
Aja, denna vecka har jag jobbat i ett av fiken i Hällefors.. Det har varit jobbigt och min rygg har avlidit.. x)
Men det var värt det! :) Jag har ingen aning om vad Alicé håller på med just nu, men något gör hon iaf! :p
Ett boktips är Hungerspelen av Suzanne Collins! :D Dom är as bra! Och Twilight-serien är också bra! ;)
Nu ska jag börja lyssna på en ljudbok, sen äta middag och lite senare kommer Vega upp hit, så ska vi göra något skoj! Jag skriver antagligen ett inlägg imorgon också, men tills dess får ni sukta efter med läsning! xD
See Ya!
Jag och Jonas busar lite! ^^<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0