Pigg tjej här!

Okej, nu ljög jag lite där i rubriken. Men jag är inte speciellt trött heller, bara lite lagomt seg.
Vaknade upp med en sån jävla huvudvärk kl 06.00 och kunde inte somna om för att jag hade så ont i huvudet. Nu känns det som om det släppt lite och jag hoppas att det försvinnder under dagen. Blir det värre så åker jag hem. Då pallar jag inte längre. Sitta i skolan med hubudvärk är inte det bästa. Men som tur är har vi matte första lektionen så då behöver jag inte tänka så mycket. Haha :)

Nu ska jag dra på mig lite kläder och sen försöka plugga lite mer.. Hade ännu ondare i huvudet igår så då gick det sådär...

Puss ♥


Btw, jag har fått dom här sålda. Vi får se, kanske börjar med smyckesförsäljning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0