Rubrik var de ju oxå.

Jag är ju såååååå bra på rubriker!
Men iaf, idag har det varit en rätt händelselös dag i skolan. Efter skolan mötte jag och Ive upp syrran + hennes kompis och knallade ner till thomas kläder. Kikade på ett görsnyggt linne som syrran har i svart, jag ville ha i grått. Såklart hängde de ju bara L och XL kvar där så jag frågade om dom hade nån i M eller S. S hade dom ju inte som jag vet sitter bra på mig men en M hade dom på provdockan i skyltfönstret så den fick jag prova, passade den? Nej, alldeles för stor. Då ringde dom till Nora eller Filipstad och frågade och dom hade en så imorgon eftermiddag ska jag knalla ner dit och köpa det. Det är helt klart värt dom där 180 kronorna. Jag älskar det. Självklart så får ni se det när det hänger i min garderob :D
Och just de, paketet från H&M kom idag. Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem med det så jag får kolla om allt passar. Längtar :D

Nu ska jag kolla på how i met your mother!

Puss ♥


Naglarna ska bli fina ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0