Snabb update

En snabb uppdatering bara. Mormor och Peter är här, Peter kastade som vanligt boll med Tex och bollen hamnade tydligen under altan utan att nån märkte nåt. Vi satt och pratade om allt möjligt och så hör vi nånting som krafsar under altan. Ingen fattar vad det är men vi ser inte Tex och då fattar vi att han har gått under altan. Jag får panik och börjar nästan gråta för jag tror att han sitter fast. Men det gör han inte. Han ville bara gå ut en annan väg därifrån och där står det 2 sopsäckar för. JAg tror aldrig jag har blivit så rädd i hela mitt liv! OCh naturligtvis tar han inte med bollen ut så han springer under igen. DÅ går jag in för jag vill inte veta hur det går känns det som. Men jag kollade  ut genom fönstret nyss och då sprang han där så jag antar att det gick bra ;)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0