Städa köket

Den här dagen har varit helt okej än så länge! Gick upp runt 9, gjorde havregrynsgröt (!!!) för jag var så himla hungrig. Normalt tycker jag inte om havregrynsgröt men jag hade på massa hallon och då blev de goare. Sen la jag mig och kolla på tv. Sen gick jag upp och gjorde lunch. Och här sitter jag nu med tallriken i knäet och skriver! Lovade mamma att jag skulle städa köket idag. Och så ska jag göra om lite på mitt rum. Visserligen ska jag bara byta plats på sängen och soffan men iaf! Ska ta före och efter-bilder. Lägger upp dom om det blir bra!

Nu ska jag fixa i ordning i köket och sen ska jag möblera om på mitt rum! Och efter det ska jag ta ett bad och sätta på mig kläder eftersom jag fortfarande går runt i pyjamas!

Puss! ♥

Just nu lyssnar jag på: http://www.youtube.com/watch?v=MWYCYQ4rVRE
Den är så himla fin tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0