Tunnare hår!

Har inte haft tid till att uppdatera bloggen idag eftersom jag har klippt mig och varit hos farmor och bakat! Bakade bullar och sockerkaka där och när jag kom hem gjorde jag kärleksmums och tårta! Och allting har jag bakat själv! :D

Och Frida gjorde ett grymt bra jobb med mitt risiga hår! Hon tog några cm på längden och luggen blev perfekt! Och så tunnade hon ur de, fett skönt! Och till alla er som bor i hällefors/grythyttan: Frizzan frida på torget i grythyttan är lugnt bäst!

Ska sätta mig ikväll och leta reda på lösnaglar i storpack och en bra webbutik där man kan beställa nagelgrejer.
Nu ska jag snart äta mat och sen blir det jakt efter lösnaglar...

Puss ♥
(Bilduppladdargrejen vill inte alls samarbeta så det blir ingen bild :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0