Usch, blä, fy, osvosv...

Känner mig inte alls glad just nu. Min hals dödar mig, antagligen har jag feber och då blir det ingen skola imorgon. Eller, Felicia trodde jag hade feber, ska strax kolla.
Och så fick jag matte på elevens val. Alltså mitt sistahandsval. Självklart ville jag ju ha foto men det fick jag ju såklart inte. Och ingen i klassen fick matte. Ingen i 7B eller 7A som jag känner fick matte. Nu hoppas jag bara att det var nån sexa som jag känner som fick matte. Jag hatar det här! Men iof så är det bara 7 veckor. Jag står väl ut. Får hoppas att det är en bra lärare! Ska fundera på om jag ska fråga om jag får byta till styrka men det är inte riktigt min grej känns det som. Ahja, vi får se hur jag gör!

Nu ska jag kolla om jag har feber och sen ska jag dricka litervis med te!
Puss på er ♥


Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaahhahahahahahahahahahaahahahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0