Wihoo! 13 imorgon!

Åh, vad jag längtar! Visserligen får jag inga presenter imorgon (tror jag inte iaf) men jag ska börja fixa med mitt bankomat/idkort imorgon tror jag. Ska bli så skönt att få månadspengen rakt in på kortet istället för i handen för då handlar jag upp de direkt :-/
Jag och Felicia ska ner och kolla på Thomas kläder här i hällefors efter lite höstkläder. Förhoppningsvis hittar jag lite grann så jag inte behöver skicka efter en massa.

Jag lovade er ju bilder på hur rummet ser ut nu men ni får inte se det än för jag ska göra om ännu mer. Mitt äckligt fula skåp ska uuuuuuut! Jag gillade de först men nu hatar jag de! Istället så ska jag sno Felicias hyllor eftersom hon har köpt en stooor byrå som hon ska ha alla grejer i. Och mitt lilla fjuttiga skrivbord ska oxå ut eftersom jag aldrig använder det. Antingen sitter jag i köket eller sängen.

Nu ska jag äta nåt för jag har inte ätit på hela dan!
Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0