Gonatt

Gick och la mig för ca en och en halv timme sen. Kollade klart på filmen som jag somnade till igår kväll och läste sen senaste numret av Chic, sen skulle jag försöka sova. Men tror ni det gick? Nä, det är alldeles för varmt! Shit, jag sover i linne och trosor och sen har jag ett lakan över mig och ändå håller jag på och dör av värmeslag!

Jag kan garantera att morgondagens uppdatering kommer vara vääääldigt dålig! Farmor skulle ha loppis så då letade vi fram lite gamla grejer här hemma som vi tänkte sälja. Så om det inte regnar imorgon så kommer jag kanske mobilblogga nån gång men jag kommer inte ha tillgång till dator och internet tyvärr ♥


Nu ska jag kolla runt lite mer på datorn sen försöka sova!
Gonatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0