Midnattssolsrallyt!

Haha, jag har kanske inte berättat för er att det kommer vara tv-sänt från den platsen jag kommer hjälpa till på? HAr jag berättat de kanske? Skitsamma, nu berättar jag det för er igen isf! Hoppas verkligen inte dom lyckas få med mig på nå sätt. För idag går jag runt med ett par jeansshorts, en sleten munkjacka och ett asskönt gult linne ;) Och inge smink!
Just nu sitter jag och smaskar på min Bärry med jordgubb/smultron! Den var asgod! :)
Gick upp kvart över 6 imorse vilket inte var nödvändigt upptäckte jag nu. Har suttit vid datorn i en halvtimme för ajg har inget att göra... Hehe ;D

Nu ska jag gosa med Tex och hoppas att han kommer hem med samma personlighet som han åkte med! ♥

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0