Skitväder!

Jävla tråkigt väder ute... Spöregnade, sen blev det sol i ungefär en timme och nu är det grått ute.
Sorry att jag inte har bloggat idag men har inte haft lust. Och jag har inget att skriva heller.

Tisdag, koooom!!!! Jag vill shoppa! Visserligen har jag "bara" med mig 600 ungefär men man hittar ju alltid nåt. Ska dra med Ive in på BikBok och Rut m.fl för jag har fått för mig att dom har jävligt snygga kläder där.

Idag har jag gjort... Ingenting typ. Gjorde en kladdkaka och la mig och kolla på film. Det är väl det jag gjort. ja, och så har jag varit ner och städat på pappas jobb.
Nu ska jag lägga mig framför tvn och vänta på att klockan ska bli åtta så Bones kan börja!

Puss ♥


Profilbilden min på FB. Tänker på alla er i Norge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0