Automatisk visp

Kollade runt lite på www.uffessakerochting.se och hittade den här. Skulle jag behöva eftersom jag alltid bränner fast såsen (det är alltid jag som får göra sås i våran familj)...

Automatisk Såsvisp

Perfekt hjälpmedel för att röra om i saker så att de inte bränner fast. Oavsett om sås,  lök, wokar eller vad det kan vara, så finns det alltid någonting roligare att  syssla med än att stå där och röra. Robo Crazy fixar det.

Du ställer bara din nya lilla såsvisp i pannan så står den där alldelens själv och rör i tre olika hastigheter.

Ingenting blir bränt.
Tre hastigheter, Tål värme, Lämplig för alla typer av kärl med plan botten. Även nonstick, grytor, ex. teflon
Benen är tillverkade av rostfritt stål och fötterna av silikon  (Denna del kan diskas i maskin) Storlek: 18 x 13 x 13 cm
*Kräver 4 st. AA-batterier, (medföljer ej)

Kolla gärna länken för att se hur den funkar.

http://www.youtube.com/watch?v=P3zPsmuE1bY  


Kommentarer
Postat av: Anna

Ascool ju.

min kompis har en sån och dom är häftiga.

Fast hennes kostade mycket mer.

ska nog köpa en sån och ge bort i present -Anna

2011-06-18 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0