Hejhej :)

Vaknade för typ en halvtimme sen. Idag är det sista dan i skolan för den här veckan :D Jag vet att jag har skrivit det men ändå :p

Vi har sista idrotten och tyskan för den här terminen. Och det är ju precis inte mina favoritämnen. Jag har haft alla rätt alla gånger (i 6:an asså) när vi haft glosförhör, men jag fattar typ 0 annars?
Idrotten har jag börjat gilla mer o mer sen vi fick Maria och vi fick byta klass.

Idag SKA jag ha shorts. Så det så. Jag skiter i om det är kallt. Jag skaaaaa ha shorts. Fast förhoppningsvis så blir det varmare mitt på dan. Man kan ju alltid hoppas :p

I eftermiddag ska jag o fika med farmor och efter det cykla runt hammarn. Jag längar. Verkligen. Jättemycket. Visst. Säkert.


Nu ska jag gå och sätta på mig kläder och fixa håret!


Pusshej<3

Ganska ny tror jag ^^

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Vill du få tusentals besökare på din blogg? Gör som mig registrera dig på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=skruttanekblad

2011-06-03 @ 12:24:46
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0