Ingen dator

Jag har bestämt mig. Jag ska inte köpa datorn. Jag ska nämligen köpa massa kläder från Melba ^^ Älskar deras kläder! Ska städa en gång till på pappas jobb sen ska jag beställa lite grejer! Då har jag nämligen fått ihop ca 550 kr och det känns onödigt att spara till en dator när jag redan har en som funkar. Jag vill fortfafarande ha kameran men jag väntar tills jag fyller år och så önskar jag mig den då :) Och så tänker jag spara hela hösten och önska mig pengar i julklapp och istället köpa en dator på mellandagsrean, eftersom allt är mycket billigare då.

Nu ska jag lägga mig och kolla på How i met your mother ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Visst är serien bra!!! :D

2011-06-16 @ 20:23:14
URL: http://cassssandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0