Ingen lust

Har ingen lust att blogga men jag kan berätta lite om idag.
Åkte vid 10 härifrån och var framme i Karlskoga strax innan 11. Det var meningen att vi skulle till Nora men vetrinären där hade semester så det blev Karlskoga. Vi kom in på kliniken och dom kollade igenom elvis. En vanlig valpbesiktning innan han ska säljas. Sen kom vi till McDonalds och ser att puppisarna har spytt ner fällen dom har i buren så när vi ätit går vi till Arken Zoo och köper en ny. Sen drog vi hem ;)
Och för er som inte fattar ett skit: JAg och felicia följde med Malin till Karlskoga på valpbesiktning för Elvis ska säljas ikväll. Gud vad jag kommer sakna den busen ♥

Menmen, imorgon ska vi till Malin igen och jag ska ut och cykla en liten sväng med Riva. Och gulla med puppisen som är kvar...

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0