Karlskoga

Hejhej! Idag har nätet varit helt cp så jag har inte kunnat blogga. Men som ni ser så var Cassandra snäll och gästbloggade :)
Idag har jag och resten av familjen varit till Karlskoga och köpt "staket" till altanen. För vid slutet på altanen så är det fritt fall ner till gräsmattan. Typ 2-3 meter ner eller nå. Innan vi åkte från Karlskoga så stannade vi vid mcdonalds och käkade. Jag tog en CBO men den var inge god alls! I början var den helt ok men sen blev den äckligare och äckligare!

Jag ska väl inte göra så mke idag.

Imorgon ska jag, felica och mamma gå över till Malin. Hon ska snart ha barn och så har hon 2 valpar och en vuxen hund hemma så jag och felicia ska vara akuthundvakt! :D Så när hon ringer, även om det är mitt i natten så är det bara för oss att gå dit ;) Förhoppningsvis får ni se bilder på sötnosarna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0