Tidsinställt

Hejhej! Nu sitter jag antagligen och äter en massa gott! Tänkte att ni kanske ville ha nåt att läsa så det fixar jag! Haha ^^

Vet ni en sak? I förmiddags satt jag och sorterade aaaalla mina bilder som jag har på datorn. Jag skapade 3 nya mappar som alla bilder fick ligga i; Kläder och skor, där fick alla kläder, skor, accessoarer och såna saker ligga, Folk, alla bilder på folk såklart! och så övrigt, där fick allt från en bild på en chokladkaka till headern ligga. Haha! :)

Tänkte tipsa om alla bloggar jag läser!
www.kissies.se 
www.kenzas.se
www.cassssandra.blogg.se 
www.colorelle.se
www.marsbarneet.blogg.se
www.mandasbilder.blogg.se
www.bruudar.blogg.se
www.sannassanna.blogg.se
www.fokis.se
www.miixx.se
www.micahs.se
www.excenziaa.devote.se

Tror det var alla ;)

Glad midsommar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0