Trött cheey!

Just nu är jag så himla trött så det är inte sant! Har ju inte gjort speciellt mke. Visserligen somnade jag nån gång efter tolv, vaknade 06.45, var i skolan + orientering i skolan typ 5 km kke och sen var jag med cassandra och clara. Inte mke men jag har inte sovit ordentligt på jättelänge så i helgen ska jag fan sova hur länge som helst! Jag ska inte gå upp före 11. Och jag som brukar vakna vid 9...


Nu ska jag väl göra klart ett armband åt mormor.


Längtar tills min bikini kommer! Hoppas verkligen att den passar. Tog 38 på den men jag har mellan 36 och 38, men jag ville inte riskera att den var för liten. Hellre för stor! Nu ska jag sätta mig med det där armbandet. Vill verkligen inte just nu men det måste ju bli klart nån gång!


I want to meet my grandpa only once. Is it too much to ask?
He lives up there now, but I miss him so much!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0