-

Ikväll ska vi äta tacopizza och jag ska kolla igenom alla bilder på mobilen samt rensa bilderna på datorn. Ska även försöka klura ut ett sätt att tjäna lite pengar för på mellandagsrean hade jag tänkt köpa mig en dator och en systemkamera om jag har råd. Shoppingförbud alltså. Inget onödigt ska handlas. Julklapparna får inte bli för dyra och MVG på alla prov. Inte vara sjuk en enda söndag osv. Prata med mamma om att jag vill ha en del av barnbidraget. Städa farmor och farfars bil. Jaa, har ni fler tips på hur jag kan tjäna pengar så är det bara att säga till!

Happ, nu ska jag kolla lite bloggar osv. Pussar på er underbara läsare ♥


Ich habe Bilder fehlen. (jag har bildbrist fast på tyska.)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack, kul att höra:)

2011-10-31 @ 22:47:47
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0