Morron

Ligger och läser på aftonbladet.se i brist på annat att göra. Vill verkligen inte gå upp redan, det är alldeles för varmt och skönt under täcket! Igårkväll hade vi myskväll, beställde pizza och satt oss nere framför tvn och kollade på fångarna på fortet och käkade. Och då var det ju småsyskon mot storasyskon, ajg hejade ju såklart på småsyskon eftersom jag är minst. Felicia hejade då såklart på storasyskon. Småsyskon vann :D
Och sen kollade vi på nå annat, det var om nå krigsfartyg tror ajg? Sen gick jag upp och la mig :)
Idag har jag inge inplanerat förutom städning på pappas jobb.
Imorgon är det skola. Tråkigt värre. På tisdag går jag bara halva dan för felicia ska in till usö och jag måste ha nya skor, höstskor och innegympaskor. Fast hinner inte med att gå runt i affärer o de för mamma o pappa ska på föräldramöte och jag ska till farmor och baka tårta och kanske träna.
Nu måste jag gå upp för jag måste äta frukost...

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: MsSophie

söt hund!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-19 @ 13:52:34
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0