Godmorgon alla!

Vaknade tio i åtta av en pigg och glad hund som hoppade upp i sängen och gav mig en stor blöt puss! Jag skulle egentligen ha sovit till halv nio men jag lyckades inte somna om så jag gick upp ;)

Ska snart trycka i mig lite frukost.
Men jag har ingen aning vad jag ska göra tills jag ska åka. Har redan läst alla bloggar och kollat facebook. Kanske ska ta och rensa min mejl? Haha, har inte gjort det på hur länge som helst :)

Men iaf, dagens outfit:

Skjorta - fått av syrran
Linne - Cubus
Shorts - H&M
Väska - Present

Har bestämt mig att det första jag gör är att springa in på Accent och köpa den svarta väskan. Om den är lika snygg i verkligheten såklart ;)

Jag är rätt så kär ^^ Men vi får se om den är för liten för då får jag hitta en ny liten svart väska :p

Ska käka frukost nu!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0