Åhh, jag längtar!

Har inte haft nånting speciellt att skriva om idag. Men ska visa lite bilder jag tog på tårtan (halva iaf;)) och sen tror jag att jag tog ett par bilder till :p

Och vet ni? Innan skolan börjar så kommer jag ha ett kusinbarn ♥ Gud så härligt! Tyvärr så bor de ända borta i  GBG... Men bilder kommer vi få har dom lovat! En liten flicka blire!
Hon skulle ha fått den 6:e aug men idag har dom satt igång henne eftersom hon har gått över tiden så långt!
Jag längtar! :D

Ikväll ska jag antagligen beställa kläder och min ziperall :D Vi upptäckte att vi hade 10% på H&M men den går ut imorgon så vi måste beställa idag.
Nu ska jag fortsätta kolla kläder!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg!

2011-08-20 @ 21:47:18
URL: http://fridawiman.devote.se
Postat av: Joly

Kikar in & önskar dig en fortsatt mysig lördagskväll! :)

2011-08-20 @ 21:58:06
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0