Allt klart

Nu kan jag nästan so:n, tar det sista ikväll innan jag somnar, jag har duschat, bestämt lite planer inför helgen med Ive och Arvid, eller ja, lite halvt iaf. Just nu sitter jag och kollar på kläder och önskar att jag inte hittade den perfekta lilla datorn. Eller ja, iaf utseendet var perfekt. Svart, glansig eller vad man ska säga, liten, underbar och bara perfekt. 2940 kr måste jag få ihop om jag bestämmer mig för den. Har läst lite om den. Den verkar vara väldigt bra. Iaf för det priset. Hittade 1 kundomdöme, orkade inte leta, och den hade fått 4 av 5 pga att musen klickade till när man tryckte på den. Det spelar inte mig nån roll. Vill. Ha. Nu. Du hittar den HÄR.

Nu ska jag antagligen blåsa håret eftersom jag nyss klev ur duschen. Hatar att lägga mig med blött hår. Men jag ska ju ioförsig ändå platta håret så det spelar väl ingen roll egentligen ;)

Puss på er så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0