Dag 1, presentera dig själv

Jag heter Alicé Eriksson och bor i ett litet samhälle som heter Hällefors. Jag är född i Karlstad den 17 augusti 1998. Jag bor tillsammans med mina föräldrar,  en av mina systrar och en hund vid namn Tex. Jag började nyss 7:an.
Jag älskar att fotografera och håller på att spara till en systemkamera. Jag gillar även att shoppa (inte bra eftersom jag sparar), vara med kompisar, m.m. Jag tänker inte skriva längre eftersom jag inte tycker det behövs. Det här är det nödvändiga som finns att veta om mig.


Vacker? Nej, inte speciellt men det här är jag! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, va fin blogg du har :) kolla gärna min :)

2011-08-27 @ 10:09:40
URL: http://fridajunegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0