God morgon!

Har precis fixat iordning 2 tidsinställda inlägg som kommerupp efter nio :) Ska gå ner och kolla på Greys Anatomy tio över nio, missade så himla många avsnitt den säsongen. Efter det är det 7th heaven ich bara 20 minuter efter att det börjat så börjar våra bästa år. Men jag får kolla på 7th heaven i pauserna :) Och när de är slut så ksa jag kanske beställa kläder :D Så skönt. Bl.a för att jag får nya baslinnen, ett par leggings och ett par svarta jeans men även för att jag hittade en snygg skjorta och en kjol som man kan matcha hur som helst! :)

Gud, vid 2 hade inte jag somnat än så gissa om jag är trött? Hehe, oops...

Men iaf, nu ska jag snart fixa iordning världens frukost! Typ, yoghurt me flingor, en macka och juice och en frukt om vi har nån go hemma! Anledningen till att jag skrev "världens frukost" är att jag inte brukar äta nå frukost... Men jag kände redan inatt att jag var hungrig men jag var för lat för att gå upp ;p

Ska fixa iordning frukost nu tror jag! Puss ♥


Allt detta hoppas jag bli mitt, och det ska de bli om inget är slut :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0