Godmorgon!

Först vill jag bara tacka alla som skrev grattis till mig igår! Och för att det var så många som tittade in! Igår hade jag 239 (!!!) besökare. Vanligtvis har jag mellan 4-6 per dag så det var ju skitkul! Och idag var det ca 20 st. Jag kan bara säga att jag är supernöjd! 
 

Vaknade tjugo över sju idag och gick upp utan att ens tänka tanken på att gå och lägga mig igen ;)
Idag ska jag till Malin efter 12 nångång och på eftermiddagen ska jag städa. För imorgon ska jag och klippa mig och eventuellt färga håret och sen åker vi till farmor och bakar bullar och en sockerkaka eftersom släkten kommer och firar mig på lördag. Så enda chansen att hinna städa är faktiskt i eftermiddag.
Nu ska jag käka frukost och sen lägga mig i soffan och lata ett tag!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0