Hemmaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Äntligen hemma säger jag bara! Har varit på kennelläger i tiveden. Har varit riktigt skoj faktiskt! Fast internet fanns det ju såklart inte...
Men bilderna som jag tog får ni se när jag har ork att leta på sladden så jag kan ladda upp bilderna ;)
Åkte på onsdagen, stannade i örebro o käkade på mcdonalds och handlade på Ica Maxi, fortsatte och var framme vid 6-tiden tror jag. Grillade och somnade rätt tidigt. På torsdagen änlände resten av människorna som skulle vara där. Fikade lite och gjorde ingenting, på fredagen hände inge speciellt vi käkade och hade de trevligt på kvällen, jag gosade med Tex mamma Mixa, på lördagen så hände inget på dagen men på kvällen så var det lite lekar men jag höll mig till att fotografera, men en killes knä bara vek sig och han ramlade ihop (det var tydligen skaadat sen förut och kunde bli så). Men han fick sitta vid sidan om tills det var slut, men de blev sämre så han fick åka till lasarettet. Idag när vi skulle packa ihop allting så spöregnade det och 5 minuter efter de att vi hade åkt så kom solen fram. Stannade på mcdonalds och nu är vi hemma!
Den här helgen har varit riktigt rolig! O just de, jag har gosat med en liten valp oxå ♥
Nu ska jag käka maaaaaat och sen kolla på bones och efter det ska jag sooooooooooooova för jag är så himla trött och har ont i huvudet!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0