Neeeej!

Jag tror jag håller på och blir förkyld... Hade superont i huvudet igår, har ont i kroppen, känner mig tät i näsan, ont i halsen och satt nyss och hosta så jag knappt fick luft. Nu skulle jag haft en ziperall jag kan mysa ner mig i... Passar liksom inte att bli sjuk nu! Fyller år snart, skolan börjar och jag vill njuta av dom sista dagarna på sommarlovet. Menmen, blir jag de så blir jag de.
Hann inte beställa igår och hinner inte idag heller. Vi ska storstäda för mormor kommer imorgon. Och storstädas behövs det verkligen på mitt rum :$

Vaknade först runt 8, somnade om, vaknade halv nio, somnade om och väcktes av syrran vid halv tio som undra om jag ville ha frukost. Och då passade jag på och sa ja så jag slapp gära frukost själv, lat som ja ä :p
Nu ska jag dra på mig en tjocktröja för jag fryser snart armarna av mig!

Pussokramskumbanan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0