Shopping


Korta mjukisbyxor 99 kr, XXL

Sportbh 149 kr, H&M

Svart baslinne m brottarrygg 99 kr, Gina Tricot

Vit "fläck-transparent" t-shirt, 129 kr, Gina Tricot

Svart t-shirt med tryck, 99 kr, Gina Tricot

Svart lite kortare t-shirt, 99 kr, Gina Tricot

Vit lite kortare t-shirt med tryck, 99 kr, Gina Tricot

Örhängen, 39,50 kr, H&M

Örhängen 29,50 kr, H&M

Vattenflaska, 14 kr, XXL

http://www.hm.com/se/product/94499?article=94499-A
Och den här fina tröjan såg jag, den enda som fanns i hela butiken var i M! Jag provade, den stack lite och satt inte sådär jättebra på mig men satan vad jag ångrar att jag inte köpte... Såååå fin!

Japp, det var det jag handlade. Nöjd och glad! Men som sagt jag ångrar att jag inte köpte tröjan från H&M.
Nu är jag trött och ganska så pank :$
Haha, nu ska jag kolla på scrubs och sen how i met your mother. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0