Från deppig till superglad :D

Satt och deppade över att vi antagligen inte kommer åka till skopunkten på måndag när jag följer med ive in till örebro (ja, det blir av :D) så jag satt och kollade vad det fanns för skoaffärer på marieberg, och gissa vad jag såg? Skopunkten har öppnat butik på marieberg :D Haha, då ska jag lätt kolla efter ett par uggs. Kan ju alltid hoppas på att dom har nån stor rea och att det finns i precis min storlek och nån snygg färg, då kan jag lova er att jag kommer därifrån med ett par skor :D

Dessa är ju då såklart från skopunkten ;)
Förlåt för ett lite oseriöst inlägg men jag är ganska trött :p

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sånna där är riiiktigt mysiga! :)

2011-10-01 @ 08:53:42
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0