Marken igår

Hej alla! Uppdateringen sög igår men jag var på marken med ive och annie. Gick runt lite på själva marken och sen hängde vi mest på tivolit och jag var sååååå nära att vinna en iphone 4... Eller, Alva var såååå nära att vinna en åt mig ;) Menmen, jag får väl köpa en ist...
Men jag köpte en lite större skinnväska än den jag har eftersom mapparna inte går ner i den, en tröja med en stor fjäril och lite paljetter på, marknadsgodis och så fick jag en ring av Ive i födelsedagspresent som var grymt fin! Bilder kommer nångång senare :)
Ikväll ska jag och ive på Zumba. Kan behövas eftersom jag köpte ett halvt kilo nougat (marknads) och har ätit upp hälften :$

Hehe, nu ska jag käka riktig frukost! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0