Nej men hej träningsvärk!

Har sån jävla träningsvärk efter zumban igår, har aldrig tagit i så mycket på zumban, men jag kände att nu jävlar ska jag fan göra det här ordentligt! Förut har man ju inte riktigt hängt med i stegen och så men igår kom jag i håg nästan alla själv :D Så det ska bli lagom kul att se hur långt jag orkar springa.... Haha ;)

Och ive och arvid har försökt övertala mig att se på en skräckfilm men det går inge bra för dom. För det första är jag mörkrädd, sen när jag har sett en skräckfilm så kan inte jag sova ordentligt på flera veckor. Och jag tycker inte ens om skräckfilmer. Fyyfan...

Nu ska jag äta frukost och sen se om ive ville ha sällskap när hon kommer till skolan tio i åtta idag.

Pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0