Trött

Var fett trött efter zumban igår men fan vad kul det var!! Har dock träningsvärk idag. Men de var jobbigast att kliva upp ur sängen imorse... Nu känner jag knappt nå när jag sitter still :p Men när jag går kan jag ju lova att det känns.
Anyway, eftersom felicia är sjuk så skjuter jag och ive upp filmkvällen tills imorgon och då sover jag antagligen hos henne. Mysigt! Fast hon har ingen tv så vi får ta datorn ;)
Nu ska jag nog käka frukost och sen vänta på att mamma åker till jobbet eftersom hon börjar åtta så åker jag med henne, och ives mamma börjar oxå åtta (de jobbar på ica båda två) så ive åker med henne så kan vi va en stund före skolan :D
Puss ♥


Första bilden med minsony ericsson om nån ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0