Ett par kängor ska införskaffas!

Var ner i källaren och kikade för jag satt och kollade runt lite på nätet och blev enormt sugen på ett par varma snygga stövlar i höst med ett par rippstickade strumpbyxor, ett par knästrumpor över och en oversize-tröja och så en stor halsduk. Tror de skulle bli skitsnyggt. Och vad tror ni jag hittade nere i källaren? Jo, ett par stövlar som såg nästan precis ut som jag hade tänkt mig. Svarta skinnstövlar, med lite rynk, så hade jag tänkt mig, men dessa hade en "snör-detalj" på eller vad man sksa säga, och det gjorde dom ju bara snyggare! :) Och dom hade ludd i så dom verkade riktigt varma oxå! Och sen hittade jag 2 par stövlar till, ett par som passar bra tidigt på hösten eftersom de inte var så varma och ett par ganska låga som var supervarma så dom passar bra mitt i vintern! Och så hittade jag ett par stövletter eller vad man ska säga, i skinn, hur fina som helst! Så det som fattas i min skogarderob till hösten är ett par snygga kängor/boots :D Hade tyvärr inte med mig mobilen ner så det blev inga bilder men det ska jag försöka fixa imorgon om jag kommer ihåg!

Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0