Har ingen lust!

Har verkligen ingen lust att skriva nåt nu men jag gör de ändå. Åhh, onsdag-söndag kommer jag inte ha nå internet. Paniiiiik! Hur fan ska jag överleva? MEn får göra det bästa av situationen och dra ut och ta lite kort med mobilen. Har blivit besatt av att ta kort på typ allting. Så när jag har internet igen då jävlar kommer det komma bilder! Om det har varit fint väder alltså. Regnar de är de astråkigt att vara ute och fota ;)
Längtar verkligen tills jag har en systemkamera i mina händer! Just nu fotar jag med min sony ericsson greenheart eller vad den heter (tillfällig mobil! Ska köpa en iPhone när jag har fått ihop pengar)
Men iaf, dagens outfit har ni här + mitt senaste inköp: solglasögon! Har tappat bort mina så jag följde med mamma till billiga nicklas och köpte ett par för 25 spänn.

Klänning - Gina tricot för 100 år sen
Leggings - Ellos



Dom är lite för "runda" för min smak men dom får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0