Jag dog lite


Dog lite när jag såg den här tröjan på Ellos rea. Och för ynka 65 kr! Tror jag ska beställa den när jag har fått lite pengar i plånboken. Frågan är om jag ska ta en svart eller rosa? Jag har så himla mycket svart men det kan vara riktigt snyggt om man lyckas matcha med rätt accessoarer. Problemet är att den svarta är slut i 36 och den ska tydligen vara riktigt stor i storleken. Så det blir nog den rosa eftersom den fanns i alla storlekar. Eller så beställer jag hem den svarta i 38 och den rosa i 36 och så får vi se om dem passar?
Vilken tyckte du var snyggast? :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Kolla malins ( miixx ) blogg. :)

sikken fin blogg, Grattis ! :D <3

2011-08-17 @ 15:29:39
URL: http://verikav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0