Skola

Har varit hemma i ett par timmar nu men inte orkat skrivit eftersom jag har världens jävla huvevärk. Men skolan var väl ok. Fast jag vet inte hur jag ska hitta till klassrummet mitt. Det blir en utmaning. Och så fick jag present av cassandra, ett superfint nagellack. Love it.
Och jag var över till grannen i typ 5 minuter och när jag kommer hem har Syrran och hennes kompis dragit och inte lagt ut nån nyckel. Skapligt sur jag blev när jag upptäckte det. Försökte ringa henne men hon svarade inte. Men jag fick tag på hennes kompis och då var dom på banken och jag undrade när fan dom skulle komma hem och dom skulle till Thomas kläder efteråt. Så jag fick ringa pappa så han kom hem och låste upp. Tur det annars hade jag suttit där fortfarande, en och en halv timme senare.
Men nu ska jga äta nåt för jag är ashungrig!
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0