Fortfarande trött

Somnade runt 2 inatt och vaknade 11 och är grymt trött! Menmen, idag ska jag inte göra så mycket. Städa nere på pappas jobb är väl det som är planerat. Imorgon ska jag fika hos Malin. Hon blev sjuk förra gången.

Om 2 veckor har jag räknat ut att jag sparat ihop 900 spänn. Och om 7 veckor så har jag sparat ihop 1400 spänn så systemkameran närmar sig :D Fast det är några tusen kvar, men jag ska hjälpa till mycket hemma (brukar få lite extra pengar då) inte shoppa nånting (undrar hur det kommer gå) och ringa farmor och fråga om deras lägenhet behövs städas och städa deras bil. Jag har bestämt mig att innan det här året är slut så ska jag ha en systemkamera!

Jag har kollat runt lite och vill ha en Canon eller Nikon. Vilken är bäst tycker ni?


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0