Städat

Har inte hunnit uppdatera idag för jag, mamma och syrran har städat hela huset. Och har inte haft lust heller.
Btw, nästa helg kommer jag inte ha tillgång till internet antagligen så ni får nöja er med mobilbloggning. Kan komma nån bild då och då ;) Men det finns en liten chans att jag kommer ha tillgång men den chansen är inte stor.

Orkar inte lägga ut dagens outfit men jag går runt i svart linne och vita tights. Inge märkvärdigt precis.
Vet inte vad jag ska skriva mer. Kan berätta att jag ska spara pengar hela hösten och köpa en egen bärbar dator och en iPhone på mellandagsrean i vinter. Just nu har jag en Sony Ericsson Elm (greenheart) och sen har jag en gammal klumpig liten bärbar som är huuuur seg som helst. Tar minst ett år innan den har startats. Lite jobbigt!

Ska gå och äta nånting nu, är ashungrig!

Hörs kanske senare, kram! ♥


Jag och Ive i provhytten på Cubus. Lite suddig men den duger! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0