Glöm inte!

Har gjort lite nya smycken. Tyvärr har jag bara en/ett av de flesta. Har en ring som det finns två av.
Men det är först till kvarn som gäller!





Örhängen med en genomskinlig och en rosa pärla. 30 spänn inkl. frakt
Finns 1 par i lager



Ring med rött hjärta. 20 spänn inkl. frakt
Finns 2 i lager.



Grå brosch med röda prickar. 15 spänn inkl. frakt.
Finns 1 i lager



Blått armband med stora/små pärlor. 20 spänn inkl. frakt
Finns 1 i lager



Halsband med röda/beige pärlor. 30 spänn inkl. frakt.
Finns 1 i lager.



Halsband med vitt hänge. 50 spänn inkl. frakt
Finns 1 i lager


Halsband med silvrigt hänge. 75 spänn inkl. frakt!





Om du vill beställa så kommentera t.ex Ring med rött hjärta+namn, adress, e-postadress och mobilnr så mailar jag mitt kontonummer. OBS: Jag skickar aldrig ett smycke innan pengarna är inne på kontot.
Jag skickar ett sms när det är ivägskickat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0